KONTAKTY » Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

1.

Dodavatel:
Michaela Bičová, Březová 4, 763 15 Slušovice
Dodavatel není plátcem DPH.
IČ: 68760141

(dále jen "dodavatel")
Provozovna:
Michaela Bičová
Biofarma Březová
Březová 4
763 15 Slušovice

Kontaktní údaje:
Tel.: 739 002 069
Email: michaela.bicova@centrum.cz

 

2. Objednávka

Pro úspěšné objednání stačí vyplnit tyto Vaše údaje: jméno a příjmení, e-mail, telefon. Při objednání zboží, které si zákazník přeje zaslat, je nutné vyplnit i adresu. Doporučujeme se raději registrovat (na stránce Registrace) a to zejména kvůli zjednodušení opakovaných objednávek. Především při vyplňování vašeho telefonního čísla dbejte na správné zadání. Zboží nebo služby lze převzít osobně, případně zasíláme a to dle jeho charakteru.

Vyplněním registračního formuláře kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Vyplněním registračního formuláře kupující dává prodávajícímu souhlas k zasílání obchodních sdělení prodávajícího. Z tohoto zasílání se může kupující následně odhlásit.

Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s tímto nákupním řádem a souhlasí s ním. Veškeré odeslané objednávky jsou závazné a jsou kupujícímu nazpět potvrzeny formou e-mailu zaslaného na adresu uvedenou kupujícím. Doručením tohoto e-mailu dochází k uzavření kupní smlouvy. V případě platby předem na účet se zaplacením vyčkejte na stanovení částky doručením druhého potvrzovacího emailu a to z důvodu dodatečné úpravy ceny (v případě, že nebude některá položka skladem, bude upravena celková částka podle skutečného stavu objednávky). Nastane-li tato situace při objednání na dobírku, bude automaticky celková částka o chybějící položky snížena.

2. Platba

Nabízíme tyto možnosti úhrady za objednané zboží:

  • DOBÍRKA (nutno zaplatit v úložní době a tuto dobu neprodlužovat)
  • PŘEVOD NA ÚČET č. 1031559143/0800 (Česká spořitelna) (nutno zaplatit do 24hod. od přijetí druhého potvrzovacího emailu "Biofarma Březová - potvrzení platby")

V případě platby předem je zákazníkovi zaslán email v okamžiku, kdy je jeho zásilka připravena k odeslání, čímž zároveň obdrží informaci, zda obdrží všechny objednané výrobky nebo služby. V emailu nalezne všechny údaje potřebné k provedení platby (částka, variabilní symbol, číslo účtu). Nebude-li částka připsána na účet prodávajícího v termínu do 7 dní od zaslání podkladů pro zaplacení, bude kupující upozorněn emailem. Neuhradí-li částku do dalších 7 dní, bude objednávka nenávratně zrušena.

3. Poštovné (zásilky do ČR)

  • cena za poštovné je 99,- Kč v případě dobírky a 60,- Kč v případě platby předem (vše při objednávce do 1.000,- Kč)
  • poštovné je zdarma při objednávce 1.000,- Kč a více
  • obsahuje-li objednávka křehké zboží (sklo), je automaticky přičten příplatek ve výši 25 Kč (balík do 10 kg)
  • balné je zdarma v případě balíku nad 400,- Kč (součet cen produktů, tj.bez poštovného), je-li cena pod 400,- Kč čítá balné 100,- Kč

4. Expedice, odeslání a dodání zboží (zásilky do ČR)

EXPEDICE A ODESLÁNÍ:

  • v případě dobírky proběhne do 24-72hodin od potvrzení objednávky na email
  • v případě platby převodem na účet proběhne maximálně do 24 hodin od připsání platby na účet prodávajícího nebo tentýž den
  • objednávky uzavřené po 12.hodině jsou odeslány nejdříve následující den.
  • O vyřízení objednávky tj. předání zásilky přepravci,  je každý zákazník informován emailem.

DODÁNÍ - zásilky zasíláme prostřednictvím:

České pošty
  • V případě zvolení služeb České pošty s.p., je zboží zasíláno formou obchodního balíku.
  • Za vyřízení objednávky je považována doba od obdržení závazné objednávky až po samotné vyexpedování objednaného zboží, tzn. předání zásilky České poště.
  • Doba doručení zásilky závisí na rychlosti České pošty - u Obchodního balíku je to zpravidla 24 hodin.
  • Dbejte prosím na včasné vyzvednutí zásilky! Česká pošta bohužel v některých případech nedoručuje oznámení.
  • Zásilky jsou uloženy na poště k vyzvednutí po dobu 7 dní a poté je pošta automaticky vrací zpět odesílateli!
  • Máte-li zájem sledovat cestu zásilky online na internetu na webové stránce České pošty, požádejte nás v poznámce o zaslání čísla balíku, kód není zasílán automaticky.
Expresní balíkové služby PPL
  • Za vyřízení objednávky je považována doba od obdržení závazné objednávky až po samotné vyexpedování objednaného zboží, tzn. PŘEDÁNÍ zásilky expediční službě PPL.
  • Doba doručení zásilky bývá zpravidla následující den od převzetí zásilky od odesílatele, čili do 24 hodin.
  • Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
  • Zásilku Vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení Vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
  • V určitých lokalitách ČR nabízí PPL i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL).
  • Máte-li zájem sledovat cestu zásilky online na internetu na webové stránce www.ppl.cz, požádejte nás v poznámce o zaslání čísla balíku, kód není zasílán automaticky.

5. Převzetí a reklamace u přepravce

Česká pošta

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu).

  • přebíráte-li zásilku na Vaší poště, je nutné tuto skutečnost ihned oznámit, přímo na místě sepsat protokol a zásilku můžete odmítnout.
  • příjmete-li zboží na Vaší adrese, zásilku nepřebírejte či uplatněte reklamaci nejdéle do 24hod na příslušné poště (dle dodací adresy).


Při kontrole obsahu zásilky, kterou provedete až po odjezdu řidiče, zkontrolujte zda nedošlo k mechanickému poškození zboží a reklamaci případně opět uplatněte co nejdříve na příslušné poště. Lze zdokumentovat i pořízenou fotografií.

Zásilku je nutné dopravit na poštu kompletní, popřípadě pro více informací kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410 a 800 104 410.

PPL

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte PO ODJEZDU řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

V případě nepřevzetí zboží kupujícím má prodávající právo účtovat kupujícímu náklady spojené s vychystáním a doručením zboží ve výši 10% z celkové výše objednávky.

6. Vrácení a reklamace zboží u prodejce

Zboží je možno vrátit (v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. 9. 2000) do 14-ti dnů od převzetí a to bez udání důvodu. Tuto skutečnost ohlásí kupující prodávajícímu předem e-mailem a zašle zboží zpět na adresu odesílatele (nikoli provozovatele e-shopu!) doporučeně. Finanční částka bude prodávajícím vrácena na účet kupujícího neprodleně po obdržení zboží. Zboží vrácené formou dobírky nebude prodejcem převzato.

Bez udání důvodu je možné vzít zpět jen zboží, které je zasláno v neporušených a neotevřených obalech, tj. přesně tak, jak bylo expedováno. Potraviny po otevření je možné vracet jen s ohledem na důvodné reklamační důvody (špatná kvalita nebo vady výrobku).

Reklamační formulář ke stažení zde.

6. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje jsou používány pouze k distribuci zboží a ke komunikaci se zákazníkem a nebudou poskytnuty žádné třetí osobě. Na žádost zákazníka budou jeho osobní údaje okamžitě vymazány z databáze firmy.